forum.alb.ro
Lamuriri privind procedura de comanda Kombucco Orientalis/Chippewa din ROMANIA - Versiune printabila

+- forum.alb.ro (http://forum.alb.ro)
+-- Forum: Suport pentru clienti (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Forum: Comenzi on-line (/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Subiect: Lamuriri privind procedura de comanda Kombucco Orientalis/Chippewa din ROMANIA (/showthread.php?tid=27)


- cip - 30-08-2005 01:08 AM

Acest topic este menit a lamuri majoritatea problemelor legate de procedura de comanda pentru Kombucco Orientalis si pentru Ceaiul Indian Chippewa. Daca tot aveti nelamuriri mai bine puneti intrebarile pe acest FORUM (nu in acest topic - creati un topic separat) decat sa trimiteti PM deoarece de problema dv. poate s-au lovit si altii.

Actualizare: Acum puteti comanda si Ceaiul Indian Chippewa urmand aceeasi procedura prezentata aici. Desi aceasta pagina de ajutor se refera doar la Kombucco Orientalis, acum puteti comanda Kombucco sau Chippewa sau le puteti comanda impreuna folosind acelasi cont de client si exact aceeasi procedura.

Crearea unui cont:

1. Orice client care doreste sa comande Kombucco Orientalis si/sau Chippewa trebuie sa-si faca un cont. La crearea contului (inregistrare) va sunt solicitate datele personale.
ATENTIE: Aceste date trebuie sa fie ale persoanei care va ridica coletul de la posta si nu ale persoanei/bolnavului pentru care se comanda Kombucco Orientalis. Completati toate datele necesate pentru trimiterea comenzii (nume si prenume, adresa completa).

Tot la inregistrare va trebui sa va alegeti un username (nume utilizator) si o parola. Numele utilizator NU trebuie sa contina spatii si caractere speciale sau diacritice (caractere romanesti).

Tot la inregistrare puteti sa faceti si o comanda. Completati cate bucati din fiecare KIT Kombucco Orientalis doriti in campurile respective. Daca aveti nelamuriri in privinta tipurilor de KIT-uri, pentru detalii apasati pe link-ul ? din dreptul fiecarui KIT.
Dupa ce ati completat tot apasati butonul CONTINUARE >>

2. In acest moment contul dv. a fost creat dar nu vi-l puteti accesa deoarece nu a fost validat. Validarea o veti face tot dv. In momentul in care ati apasat butonul CONTINUARE >> vi s-a trimis automat instantaneu un e-mail la adresa de e-mail specificata de dv. la inregistrare. Retineti acest lucru dar lasati e-mail-ul deoparte pana finalizati inregistrarea contului dv.

DECI: dupa ce ati data click pe CONTINUARE >> daca ati facut o comanda sunteti intrebat daca sunteti de acord cu calculatia de pret si aveti doua optiuni:
- Finalizeaza comanda
- Renunta la comanda
Alegeti ce optiune doriti si tineti cont de faptul ca Renunta la comanda va sterge definitiv comanda din contul dv. iar Finalizeaza comanda o va inregistra definitiv. Daca apasati Renunta la comanda puteti sa faceti o comanda mai tarziu, din cont.

Daca nu ati facut o comanda puteti trece direct la validarea contului.

Pentru comenzi externe, dupa ce va creati si va validati contul contactati-ne din contul dv. pentru a stabili modalitatea de plata, costurile de expeditie, data trimiterii si eventual alte date.


- cip - 30-08-2005 01:19 AM

Multi clienti urmeaza foarte bine procedura de inregistrare de mai sus dar nu isi valideaza contul si se intreba ce se intampla si de ce nu primesc comanda.

Este foarte important sa stiti: In momentul in care va inregistrati contul primiti si un e-mail pe adresa de e-mail specificata la inregistrare.
Verificati-va e-mail-ul si veti gasi un mesaj de la noi cu subiectul "Va rugam sa validati contul". Deschideti mesajul si veti gasi un link asemanator cu:

http://www.alb.ro/clienti/validare.php?user=ceva&id=abLTTxdWWYR3c&afiliat_id=0

Pentru validarea contului dati click pe acest link sau daca clientul dv. de e-mail nu accepta sa dati click pe link copiati-l in intregime in campul de adresa (URL) al browserului dv.

Dupa ce ati dat click vi se va deschide o fereastra de browser ce va va informa:

Citat:
Contul dv. a fost validat!

Daca ati facut si o comanda aceasta va fi trimisa in maxim 10 zile.
Acum va puteti loga in contul dv cu username si parola pe care le-ati ales:
user: ce_user_ati_ales
parola: parola_dv


ATENTIE: Atat la yahoo cat si la alte servicii de e-mail este posibil ca e-mail-ul pentru validare sa fie in directorul (folder-ul) BULK sau dupa caz SPAM. Acest lucru probabil se intampla deoarece serviciile de e-mail considera e-mail-urile trimise automat de server ca fiind SPAM-uri (e-mail nesolicitat).

NOTA: Daca ati facut si o comanda la crearea contului dv. veti mai primi un e-mail, tot instantaneu cu datele despre comanda dv.
Nu este necesara nici o actiune din partea dv. acest e-mail despre comanda este doar informativ.


- cip - 30-08-2005 01:27 AM

Daca ati urmat corect pasii de mai sus inseamna ca acum aveti deja un cont validat si posibil si o comanda.

ACCESUL LA CONT

Accesul la cont se face din pagina de LOG-IN. Competati-va username-ul ales si parola in campurile respective si apasati pe Autentificare. Daca datele sunt, corecte in acest moment aveti acces direct in contul dv.

Daca datele nu sunt corecte, verificati-va contul de e-mail pentru ca in primul e-mail, cel de validare ati primit si datele de log-in (username si parola). Daca insa nu mai aveti acest e-mail, din pagina de LOG-IN aveti un link Am uitat parola. Dati click pe acesta si introduceti-va username-ul SAU adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat. Veti primi pe adresa de e-mail un mesaj cu datele dv. de log-in.

Daca la LOG-IN vi se spune ca aveti un cont nevalidat inseamna ca trebuie sa urmati procedura de validare a contului (vezi mai sus).


- cip - 30-08-2005 01:48 AM

Imediat ce v-ati logat in contul dv cu username si parola aveti acces la o pagina de bun venit.
Pe aceasta pagina se gasesc ordine, de sus in jos:
- icon-urile pentru navigare ce se gasesc in partea de sus pe aproape fiecare pagina din contul dv.;
- cateva date despre dv;
- explicatia ajutatoare a icon-urilor din partea de sus a paginii;
- anunturi pentru dv.;
- link spre prezentul FORUM pentru suport (ajutor pentru clienti);
- un formular de contact;

Va recomandam ca periodic sa verificati ce anunturi aveti pe aceasta pagina.

Utiliaznd icon-urile din partea de sus a paginilor din contul dv. puteti accesa functii diverse precum "Istoricul comenzilor", "Situatia comenzii active", "Comanda noua", "Modificare date client". Aceste functii nu vor fi explicate aici, ele fiind explicate direct in contul dv. Mai nou, pe langa aceste icon-uri aveti acces la un icon ? (in dreapta) ce va duce direct la acest FORUM pentru suport.

De mentionat este faptul ca daca nu aveti o comanda activa de aici puteti face una dand click pe "Comanda noua". In plus este bine sa actualizati datele dv. personale daca este cazul ("Modificare date client"), pentru a va putea trimite comanda pe adresa/numele dv. actual.


- cip - 30-08-2005 02:06 AM

Din moment ce aveti o comanda activa indiferent daca ati facut-o la crearea contului sau direct din cont aceasta o veti gasi in pagina cu "Situatia comenzii active".

Comanda va fi trimisa in aproximativ 10 zile lucratoare. Aici este vorba doar de conturi validate. Celor ce nu si-au validat contul (vezi procedura mai sus) li se va trimite comnada numai dupa validarea contului.

Aceasta inseamna ca in aproximativ 10 zile vom trimite de la posta coletul, iar prin Posta Romana coletul ajunge in alte 2-3 zile lucratoare.

INTOTDEAUNA va vom informa prin e-mail despre data cand V-AM TRIMIS coletul si DATA ESTIMATA cand va puteti ridica coletul de la posta.

Coletul se trimite pe numele si adresa celui care si-a inregistrat contul la noi si il veti ridica de la oficiul postal de care apartineti pe baza buletinului/cartii de identitate. Plata o veti face la ridicarea coletului de la posta (ramburs). Coletele nu se trimit acasa la dv., post restant sau la casute postale.

De regula coletele stau la dispozitia dv. 10 zile calendaristice, deci este posibil sa gasiti coletul la posta numai 6 zile lucratoare (in functie de programul oficiului). De aceea este forate important sa mergeti sa ridicati coletul in ziua cand va recomandam noi sau maixm la 1-2 zile caci altfel este posibil ca aceste sa se intoarca la noi (retur).

In caz de retur (dv. nu ridicati coletul si acesta este trimis de posta inapoi la noi) firma noastra va trebui sa plateasca de doua ori transportul, plus taxe suplimentare de inmagazinaj, lucru care va duce la blocarea contului respectivului client pana la solutionarea problemei.

Cazuri speciale sunt atunci cand coletul ajunge distrus total sau partial. In acest caz este bine sa ridicati coletul pentru ca acesta sa fie achitat iar noi va garantam ca vi-l vom inlocui total/partial in cel mai scurt timp. Aceasta este modalitatea cea mai practica de solutionare in cazul in care coletul este distrus. Nu putem insa sa va obligam sa ridicati coletele distruse. Va putem doar spune ca daca il refuzati atunci noi trebuie sa asteptam sa se intoarca, sa platim taxe de retur + inmagazinaj si apoi sa platim iar expeditia cu ramburs. Nu este sub nici o forma vina dv. pentru astfel de situatii, dar puteti ajuta daca in loc sa refuzati coletul, sa-l achitati si apoi noi sa va inlocuim coletul total sau partial dupa caz. Evident, toate costurile pentru inlocuirea coletului sau a unei parti din colet vor fi suportate de noi.

Daca mai aveti nelamuriri asteptam sa ne contactati pe acest forum cu intrebarile dv.


- cip - 30-08-2005 12:23 PM

UN SINGUR CONT PER CLIENT
- Nu va creati mai multe conturi chiar daca veniti de pe sit-uri diferite. Daca aveti probleme cu contul dv. si nu il puteti valida mai bine ne scrieti pe acest FORUM pentru suport si va vom ajuta. Daca insa ati creat mai multe conturi, anuntati-ne pentru a le sterge pe cele pe care nu le folositi.

- Nu faceti experimente pe contul dv. Retineti ca o comanda odata facuta si acceptat pretul, nu mai poate fi anulata, aceasta urmand a fi trimisa.

- Ridicati coletele de la posta la timp pentru a evita ca acestea sa fie tinute prea mult in depozitele postei si pentru a evita retururile. Evitatnd retururile ne ajutati sa putem oferi cat mai multe reduceri pentru a ajuta cat mai multi oameni. Nu uitati ca retururile costa, si inca destul de mult.

- Daca faceti un cont pentru altcineva va asumati intrega responsabilitate asupra comenzii facute.

- Comenzile externe se trimit pe raspunderea exclusiva a destinatarului deoarece fiecare tara are anumite restrictii privind continutul coletelor. Pana acum nu au fost probleme, dar aceasta este si o problema subiectiva in functie chiar de persoana care se afla la vama in momentul respectiv. In plus, la comenzile externe ambalarea nu o facem noi, ci cei de la vama romana. De aceea ambalarea ar putea fi facuta mai "brutal" decat daca ar fi facuta de noi. Oricum, cei de la vama ambaleaza coletele bine dar nu si estetic Smile.

NOU: Pentru comenzi din afara tarii va rugam comandati de la http://shop.alb.ro


- cip - 16-10-2005 09:50 PM

Periodic stergem toate conturile facute fara nici un rost: cele completare cu caractere scrise la intamplare, la care nu v-ati completat numele sau adresa sau cele mai vechi de o luna care nu au fost validate.


- cip - 03-10-2006 11:48 AM

Informatiile de mai sus se refera NUMAI la contul de client, NU la contul dv. de pe acest forum.

Contul de client si contul de pe forum sunt doua lucruri total diferite.

Informatiile de mai sus pot fi modificate fara notificare prealabila. Aceste informatii nu creeaza obligatii contractuale. Termenii contractuali pentru comanda on-line ii puteti citi la crearea unui cont sau o comanda noua.